ewe95

Alla inlägg under maj 2010

Av Ewelina - 31 maj 2010 21:22

okej jag har inte skrivit på länge för att datorn pajade så jag var tvungen att lämna in den och nu efter typ två veckor...om inte mer så har jag fått tillbaka den;)


8 maj: konfirmation

Alla var så söta;)



22-23 maj var det pingstcupen men jag kunde inte vara men för att jag har typ muskel bristning i låret så jag har skit ont:(


23 maj

Nu är jag 15 år men efterssom det är pingstcup så får gäster vänta tills nästa helg;)


28 maj

i dag fick gäster komma hem till mig frt vsr väll kul men det blev lite långtråkigt...


det var alla "stora" händelser som jag inte skrivit om.


nästa stora händelse är nästa helg när b-vän fyller 15år:) <3333


love U<333  

Av Ewelina - 1 maj 2010 20:22

   


 Du betyder mer en mitt eget hjärta för mig, du tar mig för den jag är och du förstår hur jag tänker...det har varit så jobbigt att knappt träffat dig något alls på en vecka. Jag har haft många jag känner i min grupp på temat men det är inte alls samma sak som med dig du är den ända som verkligen förstår mig<33

Älskar dig mer en du annar B-vän  du lyssnar på mig stöttar mig även om det jag berättar är jätte tråkigt<333

Du accepterar mig för alla mina olika sidor som person<33

Även om du skulle lämna mig så skulle du inte betyda allt för mig<3333


Imorgon ska jag döma två matcher med Emilia sen ska jag spela match mot stigtomta med mitt lag<333


Ovido - Quiz & Flashcards