ewe95

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

Mitt val kan inte bli svårare!!

Av Ewelina - 17 november 2010 17:40

mitt val kan verkligen inte bli svårare än vad det är nu!!

jag får välja mellan människorna jag älskar och en skola!! men som det känns just nu blir jag nog kvar i skolan:D men inget är klart än och jag har ju fortfarande inte sökt. . . och kan alltid ändra mig. . .


jag vet inte vad jag ska ta mig till och det blev ju inte lättare av att vi var på en gymnasie mässa nere på munktell idag   

 
 
Ingen bild

bästavän

17 november 2010 20:56

vad menar du med att du bli kvar i skolan?

Ewelina

21 november 2010 21:18

jag menade blir kvar i stan. . .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelina - 5 januari 2011 18:47

varje gång jag ska skriva här så hackar det och det tar en halv timme att skriva en ända liten mening! men jaja jag ska inte klaga. . . idag har jag varit vid stugan med morfar och syskonen och nu är min lilla söta syssling här och ska sova här i...

Av Ewelina - 1 januari 2011 17:34

morgonen på nyårsafton börjad esom vilken morgon som helst, jag var pigg och vi gick ut och gick hela familjen som var jätte kul trots att vi gick lite vilse tack vare lille brorsan som sprungit skoljoggen där men sedan visade det sig att han inte ko...

Av Ewelina - 30 december 2010 22:05

                     det var några fler bilder får se om jag ladar upp lite fler senare, , , ...

Av Ewelina - 30 december 2010 21:17


Året är snart slut och ett nytt ska börja. . . .ett år med många beslut som måste tas, en del av de är bara bra medans andra beslut kan såra dejag älskar mer av något annat:( ett av besluten som kanske kommer att såra någon eller några jag verkligen ...

Av Ewelina - 19 december 2010 16:08

varför måste man föddas, leva och sedan bara dö? varför kan man inte leva för evigt?? jag fick just reda på att en gamal bekant till oss har dött, det var väll kanske inte helt oväntat efterssom hon har legat på sjukhus länge men det är lika jobbigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards