ewe95

Alla inlägg under juni 2010

Av Ewelina - 15 juni 2010 15:38

Här är en text jag läste nyss som jag tycker är bra.



You´re to good to be true,

can´t take my eyes of you.

You´re my hearts desire,

you set my world on fire.

You would be like heaven to touch,

I wanna hold you so much.

All I´m thinking about is you,

and all the things we could do.

( I`m gonna miss you)

( be about a boy)



Av Ewelina - 10 juni 2010 20:04

idag hade vi klassens dag ute i sundbyholm...det var lite långtråkigt..

efter sundbyholm och att jag varit hemma ett tag så frågade b-vän om jag inte kunde komma till henne ett tag....jag hade 7min på mig tills bussen gick....

hon sa att jag inte skulle glöma badkläder..som tur var hade jag de redan på mig efter att ha solat..

När jag kom dit  "gossade" vi lite med hennes kanin unge...som jag kallar nasse nu....sen badade vi, ja vi gjorde lite allt möjligt.



Imorgon är det skolavslutning sen ska jag gå och fika med bästa<333


  

Av Ewelina - 5 juni 2010 20:11

hur kan ett fönster höst upp i bussarna(som går att öppna) bara ramla ner???!!


Jag var på väg till tunavallen med mamma och brorsan när det bara smäller till i backen vad coop nära i hällby.

jag såg inte vad det var förens jag hör _ _ _ _ _ _ _ _ skrika att hennes huvud blöder...!

det bara "forsade" blod ur hennes huvud....

busschafören ringde ambulans medans mamma och jag stod och försökte lugna ner henne...

det var hemskt att se henne så..... Hur kan det enns hända???!!

Pappa kom och hämtade edwin efterssom han skulle spela i halvtid...jag fick  följa med efterssom pappa skulle iväg...

när jag klev ur bilen och verkligen fattade vad som hade hänt hamnade jag i stort sätt i chock...jag började gråta... hoppas det inte var så farliggt som det såg ut...

Nu har jag börjat lugna ner mig men fattar fortfarande inte hur det kunde hända!!

Ovido - Quiz & Flashcards