ewe95

Alla inlägg under november 2010

Av Ewelina - 29 november 2010 14:22

ja nu var det ett tag sedan jag bloggade men jag tänkte berätta lite om min vecka så kanske ni förstår varför!!


Förra veckan var det helt extremt mycket plugg. . . jag hade engelska prov, matte prov ( 2 gånger) , spanska prov ( 2 gånger) , biologiprov. . . . jag är som ni kanske förstår väldigt trött på att plugga men jag pluggar just nu också för jag har två prov den här veckan också  kemi och fysik.


aja som jag skrivit tidigare så har jag gymnasievals ångest :(

jag vet vilken linje jag vill gå men inte vilken skola. . .om jag ska sats på skyttet eller om jag ska stana i stan och fortsätta som nu. . .?

jag vet faktiskt inte men nu har mamma skickat iväg min intresseanmälan till nordenbergsskolan. . . .


Kram på er <3333333333333333333333333333

Av Ewelina - 17 november 2010 17:40

mitt val kan verkligen inte bli svårare än vad det är nu!!

jag får välja mellan människorna jag älskar och en skola!! men som det känns just nu blir jag nog kvar i skolan:D men inget är klart än och jag har ju fortfarande inte sökt. . . och kan alltid ändra mig. . .


jag vet inte vad jag ska ta mig till och det blev ju inte lättare av att vi var på en gymnasie mässa nere på munktell idag   

Av Ewelina - 8 november 2010 20:45

vad är mitt öde?

att bli lärare? skapa eget företag? arbetslös? mästare i någon idrott?

om jag bara visste så vore det inte det minsta  svårt med livet! man skulle veta nästan precis hur man skulle gå till väga med sitt liv!

jag önskade man kubde ta reda på det på något sätt :(




Aja men slut på mitt klagande!

imorgon kommer jag dö! efetrsom jag kommer vara med i tidningen! ( efter tävlingen igår)

Vissa männidkor vill verkligen döda mig! :(

jag ser så himla konstig ut när jag skjuter:( alla kommer ju mobba mig! inklusive b-vän :(

Av Ewelina - 5 november 2010 15:11

tiden kommer närmare och närmare! tänk om man kunde börja om sitt liv! tänk om man kunde få bli liten igen och slippa välja till gymnasiet!!

jag vet att det fortfarande är ett bra tag kvar men det är något som snurrar i huvudet hela tiden :( jag kommer inte ifrån den tanken . . . och det blir ju inte bättre av att alla människor och släkningar frågar vart man har tänkt gå så fort man träffas :(

B-vän är utomlans så jag har ingen att prata med just nu så jag kände att jag bara behövde skriva av miig lite<33333

 förlåt att jag nästan bara skriver om mina problem men jag behöver liksom skriva av mig ibland. . .<33333333333

Ovido - Quiz & Flashcards