ewe95

Alla inlägg under oktober 2010

Av Ewelina - 24 oktober 2010 18:05

vad som än händer kommer jag alltid komma ihåg all tid vi haft tillsammans, allt roligt vi gjort, alla svåra tider, du är en vän jag kommer ha kvar för alltid<333

Du är en del av mitt liv och kommer alltid att vara det<333 även om vi är miljoner mil ifrån varandra så finns du alltid hos mig, i mitt hjärta<3 du är mer värdefull en pengar, kärlek, livet<333


jag vet inte vad jag ska säga. . . .jag älskar dig helt enkelt men det hoppas jag du vet redan<333

Av Ewelina - 20 oktober 2010 21:18

Sitter och gråter! har precis kommit hem från fotbollsavslutning med laget och det kan varit den sista :(

jag vill inte att laget ska förändras! jag vill att allt ska vara som det är!!

jag vill inte att vi ska spela med dammerna, att våra bästa spelare ska byta till andra lag! det är klart att de har större chans att bli "bäst" i andra lag men jag spelar för att jag tycker det är kul och alla mina lagkamrater har varit min "stora familj" under åren men nu kan det vara slut:(

det kommer troligtvis sluta med att även jag slutar med det jag älskar så mycket<3

jag fattar inte hur vi ska kunna åka till Gothia och spela om vi inte spelar match med varandra ( hela laget) under hela säsongen innan utan bara på cuper :( det kommer inte funka men detär tydligen bara jag och några få till som  tycker det :(

jag älskar er tjejer<3 vill inte att det ska vara slut<33


  

Av Ewelina - 17 oktober 2010 21:23

jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv!!??

som än del vet så ska jag kanske söka till olofström till hösten men jag vet inte om det är vad jag verkligen vill? bara lämna allt jag har  här? lämna alla mina vänner? fotbollen som jag spelat i 9år?

jag blir bara mer och mer förvirrad över vad jag ska göra efterssom valet kommer närmare och närmare för varje dag, timme , minut som går!!


jag har förstås diskuterat väldigt mycket med föräldrar och andra släktningar men jag får samma svar av  alla: ta chansen att söka och  kunna utvecklas i väldigt mycket och inte bara inom mitt skytte. . .


men jag har ju också diskuterat väldigt mycket med b-vän och hon säger bara att hon vill att jag ska må bra och vara lycklig! men jag vill ju också att hon ska vara lycklig och jag mådde jätte dåligt när hon lackade ur och gick in i någon depretion när  jag sa det första gången. . . .


JAg älskar dig och det hoppas jag att du vet vid det här laget - och hur långt ifrån dig jag än skulle vara så skulle det inte förändra något mellan dig och mig<333 iallafall inte för mig<33

Av Ewelina - 14 oktober 2010 20:19

jag är ledsen om jag  varit arg eller sårat någon den här veckan :( jag är jätte ledsed över det och hoppan ni förlåter mig. . .spec du b-vän<3

Det är bara det han all stress ger mig huvudvärk som gör att jag väldigt lätt tappar tålamodet även om det som ni sagt var menat på skoj, och jag brukar skratta åt det så orkar jag ingenting med huvudvärk :(

Även om jag verkar må bra och vara pigg så är det sällan som jag verkligen är det:(


SNÄLLA jag hoppas ni kan förlåta mig för den här veckan:(


jag känner mig som en så otroligt dålig människa, och tänker om jag änns borde få leva :(

Av Ewelina - 6 oktober 2010 19:04

hur ont i huvudet jag än har får jag inte ge upp och bara stanna hemma utan bara se glad ut och kämpa på i skolan ändå och vänta med att bryta ihop och falla mot marken tills jag kommer hem... Jag säger att jag mår bra att jag är okej men ingen mer än bästavän vet hur jag verkligen känner mig!!

Får inte visa mig svag utan bara bygga upp en mask! som gör att jag ser stark och osårbar ut. . .


Jag har hört många komentarer i mitt liv och jag bryr mig inte om att jag blir sårad men när någon är elak eller ger mina vänner vänner elaka kommentarer har de gått för långt!!!!


jag är så trött på människor som måste få andra att må dåligt för att må bra!!!




Ovido - Quiz & Flashcards