ewe95

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ewelina - 10 april 2010 19:41

Jag har varit bort rest under påsken så därför har jag inte skrivit på länge...

okej jag åkte ner till min farmor och farfar i Ankarsum, det ligger mellan västervik och vimmerby i småland o ni inte visste det...

jag har haft jätte kul men saknade mina syskon och mamma, pappa. Men framför allt BÄSTAVÄN<33

Men dagen innan jag skulle åka hem fick jag reda på att iza var sjuk och var på sjukhuset:(  Men att hon fick komma hem och sova och sedan åka upp igen på morgonen:(

Sen fick hon sova där så hon var inte hemma när jag kom hem:(

Så jag fick stå ut med min lille brosa.... Han gick mig på nerverna efter en timma hemma..Men jag älskar honom ändå<33


Men nu är Iza äntligen hemma igen<333 Älskar dig syrran<33


Idag har jag väntat på att mamma skulle ringa för att få reda på hur det var med iza... sen var jag med bästvän<3 Jag fick ett jätte fint halsband som jag ska ha på mig jämt förutom under fotbollen eller idrotten<33

Älskar dig BÄSTAVÄN<3333

Ovido - Quiz & Flashcards