ewe95

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Ewelina - 6 mars 2010 18:00

Jaha då har man spelat sesångens förstamatch med damerna idag,,, det ble 2-2

fick reda på det vid typ 11.15 och jag skulle vara vid hällby ip kl.12.00 snacka om att jag blev lite stressad:P

Men det var kul att äntligen få spela match:)

Jag kom inte hem förrän vid 17.00 så nu är jag helt slut:P


Jag tänker bara ta det lungt i kväll<3


KRAM

Av Ewelina - 6 mars 2010 10:16

Även om vi inte spelat så jätte länge tillsammans så känns det som vi har gjort det<3                                             

Alla i laget:

Sanna F

Linnea J

Elin H

johanna A,

Petronella K

josse E

Alice P

jossan L

silje K

Elin A

Moa L

Madelene L

Lovisa N

Lovisa F

Linda W

Lina H

Irma O

Irma B

Hanna R

Hanna JB

Felicia S

Ewelina P

Emilia L

Amanda H

Josefine F

Elin W

ÄLSKAR ER TJEJER<333



  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards