ewe95

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ewelina - 14 mars 2010 20:18

Idag gick jag upp vad halv 8,,,för edwin skulle träna vid kvart i 9 och jag ville inte sitta och äta frukost helt själv så jag gick upp och åt frukost.


sen kl.12.00 gick vi över till granen och fikade.


efter att vi fikat åkte jag, brorsan och pappa och åkte 5km längd skidor:P


På vägen hem från Villsta åkte vi och hämmtade bästavän<33

när vi kom hem till mig skulle jag bara fixa mig lite och äta(var ju inte speciellt snygg effer några timmar i skidspåret) sen kollade vi på en film(wild child) sen satt vi och pratade lite,, sen följde jag med henne till konsum där hennes mamma skulle hämta henne....Ja och nu sitter jag här och pluggar lite Spanska till provet på Fredag:P


Älskar er<3333

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards