ewe95

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Ewelina - 15 augusti 2010 11:41

Efter att jag varit i Skåne var vi hemma några dagar sen åkte vi till gröna luna på tisdagen´, det var grymt kul :D


sen åkte vi ner till farmor och farfar på onsdagen...

för att vi skulle på gammelmorfars begravning på torsdagen :(

sen när mamma, pappa, syrran och brorsan åkte hem stannade jag kvar några dagar till och kom hem igår...

Av Ewelina - 15 augusti 2010 11:06

Ja nu är jag hemma igen efter alla åkturer åt alla olika håll,

Jag tänkte skriva lite om vad jag gjort under sommaren.



Junior SM:


Jag åkte till skåne för att skjuta JSM tors den 22/7 med klubben.


(fre) fösta dagen var jag bara med klubben på tävlingen i jakt ( djurtavlor)

då låg jag 3:a i pausen sen kom jag fya det skillde bara 5 poäng till bronset :(

Snacka om att jag var ganska sur efter det!


(Lör) andra dagen var det fält(svarta och gula tavlor) som inte gick alls bra:(

där kom jag femma:(

mamma och pappa, syrran, brorsan kom ner dit  också så de hann se lite när jag sköt..


(sön) sen var tavla sista tävlingen, där hamnade jag näst sist i "stora" omgången. men jag tyckte det var jätte svårt att skjuta för det blåste så mycket från havet upp på fältet där vi sköt.

så då fick jag möta tvåan i set skjutningen och då var jag ett poäng ifrån att gå vidare!!:(

det var hon som sedan vann guldet...


Nya bågen...fast lemmarna är inte mina...

  


Efter tävlingen åkte de andra hem men jag och familjen stannade kvar i skåne några dagar till..

efter tävlingen på sön åkte jag, och familjen och åt på resturang innan vi åkte till vandrar hemmet där de sov...



Mån:

på måndagen vi ner till smygehuk (sveriges sydligaste udde) och kollade lite, det var jätte fint där,

vi stannade också och kollade på öresunsbron :D


Smygehuk:D



Öresundsbron:D


tis:

på tisdagen åkte vi över till Danmark med båt :D


Båten:D

  

   

Danmark:D


sen åkte vi till visingsö och sov där över natten sen åkte vi hem dagen där på:D

  

Ovido - Quiz & Flashcards