ewe95

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Ewelina - 17 augusti 2010 21:45

Var på träningen idag och var så taggad efter sommar uppehållet och efter att min lår skada verkar gått över helt :D


sen hinner jag bara springa uppvärmningen och två övningar så är det skört igen :-('


Det verkar inte vara meningen att jag ska spela fotboll :(

Av Ewelina - 17 augusti 2010 21:36

Först möttes vi i en affär när jag precis kommit hem , du vänder ryggen till mig.. även fast du sätt mig! men sen tänkte jag att jaja hon kanske inte såg mig ändå...


sen möttes vi igen igår....först vinkar du åt mig sen så vänder du ryggen till mig, säger inte ett ord...när jag förstår varför blir jag ledsen arg och besviken:(


Jag är trött på att du utnyttjar mig för att du inte gillar att vara själv!!

du smsar mig när alla andra är upptagna och undrar om vi kan vara eller hitta på något....


Du kan bara försvinna ur mitt liv!!! Jag är trött på att ibland duga, och vi har jätte kul ibland.....


Men nu är det slut Jga vill inte känna att jag bara är till för att du ska må bra!! sen att du bara lämnar mig, vänder ryggen till mig är inte okej enligt mig!!



FÖRSVINN JAG HAR ANDRA VÄNNER SOM BRYR SIG OM MIG OCH INTE BARA TÄNKER PÅ SIG SJÄLVA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards