ewe95

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Ewelina - 30 augusti 2010 21:06

en text jag skrivit. . .


Jag lever för att jag har något att leva för!

Varför lever du?

jag lever för att jag har än underbar vän som alltid

tror på mig och alltid finns där när jag behöver henne.

jag lever för att jag tillviss del tror på mig själv och

vill öppna nya dörrar för min framtid och inte

som många andra, struntar i skolan för att de tror att

allt kommer ordna sig... Men inget kommer gå om man inte kämpar och får vissa

motgångar i livet. . .för om allt vore en saga och funka galant vad skulle man då lära sig av livet???

Ingenting är svaret på den frågan!!! 

Av Ewelina - 30 augusti 2010 20:49

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jaja det är väll bara attskriva på lite. .


Idag har vi tagit skolfoto. . det gick ju som det gick men jag är ändå ganska nöjd med mitt porträtt foto. . .men b-vän blev självklart bättre. . .<333 sen tog hon och jag "kompis" foto. . . .


När jag kom hem fick jag veta att edwin blivit slagen i skolan :O Imorgon ska jag åka till skolan direkt när jag slutat och hämta honom. . .


Vid ca. klockan 17 kom morfar och hämtade mig för att jag skulle åka och träna bågskytte.  . .  det gick riktigt bra. . .jag träffade 10,10, 9, 9 på 40m :D


den 12 sep blir det jakt tävling i katrinrholm :D

  











Ovido - Quiz & Flashcards