ewe95

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Du är den som får mig må bra!!!

Av Ewelina - 23 augusti 2010 14:42

Idag har skolan börjat igen....jag kommer nog få ett helvete:( bara en av mentorerna som lyssnar och som förstår mig och b-vän<333


sen drog vi ner till stan och fikade lite och pratade en massor:D sen tog vi vars sin buss hem och nu sitter jag här vad datorn och pratar med henne på msn ;D


Du är den som får mig kvar på jorden när alla andra och allt annat är imot mig. . .

du är den som förstår mig mest. . jag behöver inte berätta hur jag känner för du ser det på mig. . .det känns skönt att veta att jag altid kan prata med dig och veta att du lyssnar..

och även om du tycker det jag berättar är dö tråkigt så klagar du inte utan lyssnar och förstår mig<33333


Och jag vill att du ska veta att jag altid finns för dig. . .både dag som natt<3

det är bara att du ringer eller messar så fort det är något som känns jobbigt eller om du bara vill prata<333

Var aldrig rädd att jag inte kommer lyssna<333


ÄLSKAR DIG<33333

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewelina - 5 januari 2011 18:47

varje gång jag ska skriva här så hackar det och det tar en halv timme att skriva en ända liten mening! men jaja jag ska inte klaga. . . idag har jag varit vid stugan med morfar och syskonen och nu är min lilla söta syssling här och ska sova här i...

Av Ewelina - 1 januari 2011 17:34

morgonen på nyårsafton börjad esom vilken morgon som helst, jag var pigg och vi gick ut och gick hela familjen som var jätte kul trots att vi gick lite vilse tack vare lille brorsan som sprungit skoljoggen där men sedan visade det sig att han inte ko...

Av Ewelina - 30 december 2010 22:05

                     det var några fler bilder får se om jag ladar upp lite fler senare, , , ...

Av Ewelina - 30 december 2010 21:17


Året är snart slut och ett nytt ska börja. . . .ett år med många beslut som måste tas, en del av de är bara bra medans andra beslut kan såra dejag älskar mer av något annat:( ett av besluten som kanske kommer att såra någon eller några jag verkligen ...

Av Ewelina - 19 december 2010 16:08

varför måste man föddas, leva och sedan bara dö? varför kan man inte leva för evigt?? jag fick just reda på att en gamal bekant till oss har dött, det var väll kanske inte helt oväntat efterssom hon har legat på sjukhus länge men det är lika jobbigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards