ewe95

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Ewelina - 3 september 2010 19:44

Funderar på att söka till nordenbergsskolan till gymnasiet och det verkar verkligen kul. . men det är så långt hemifrån och jag vill verkligen inte förlora alla mina vänner här och framför allt inte bästavän :( 

För det andra är jag rädd för vad alla i Ebs ska tycka när de får reda på att jag sökt dit. . .


Jag vet att man inte ska bry sig om vad andra tycker, men jag måste nog lyssna på vad de tycker ändå i det här läget. . . .


mamma hade skrivit ut en intresse anmälan idag och sa att jag skulle känna efter vad jag själv känner så jag måste väll lyssna till mitt hjärta också till viss del. . .


jag ska nog söka men det är ju inte säkert att man kommer in. . .och man kan ju alltid ångra sig. . .och taca nej när man fått svar om man skulle komma in. . .


Snälla bästavän hata mig inte för det här jag mår redan dåligt och vet inte vad jag ska göra. . . :-(


för hur långt jag än är ifrån dig kommer jag alltid att älska dig<3333333

Av Ewelina - 3 september 2010 17:42

Inte nog med att vi fick två mentorer som inte går och prata med!! bar en av de tre som jag verkligen kan prata med!!

Wanska och lidía!! kan det bli värre? det är tur vi har anika:D


men nu har vi fått katastrofalt schema också!! det blir tydligen bara värre och värre i skolan!!!

Av Ewelina - 3 september 2010 17:39

Jag blir knäpp på mig själv!!!


Jag tycker det är skönt att äntligen slippa dig nästan varje dag men varför kan jag då inte sluta sakna dig och varför kan jag inte sluta tänka på dig??!!



Ovido - Quiz & Flashcards