ewe95

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Ewelina - 11 september 2010 10:11

Lördag:

Idag blir det inte så mycket, blir mest att ta det lugnt.

Min kusin är hos en kompis i västerås så hon kommer förbi här och hälsar på när hon åker hem till västervik. Så det blir väll att jag bakar något tills hon kommer. kan lägga upp bilder på vad jag bakat sen.

Mitt lag ska spela match idag men efterssom jag inte varit så pigg (på grund av skolmaten !!) så har jag inte tränat, och kommer inte att vara med på      matchen 

Kom igen tjejer ni tar Harg idag!!


Söndag:

Imorgon blir det att gå upp vad 05.30 så att jag hinner fixa allt jag ska innan jag blir hämtad vid gustavsborgsdagiset klockan 07.00

sen blir det Jakt tävling hela dagen för min del :D om jag inte blir dålig inatt förstås :(


Aja hejdå så länge.. . . .

Ovido - Quiz & Flashcards