ewe95

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Ewelina - 19 september 2010 18:02

Jag har en ända tanke som rör sig i mitt huvud och jag vet inte hur jag ska kunna slappna av och tänka på något annat :(

Det ända jag tänker på är det där med gymnasiet. . . . jag kommer inte klara av att lämna dig b-vän, det är det ända som får mig att tveka om jag vill söka eller inte. . . .om inte skulle finnas i mitt liv och inte förstå mig så bra som du gör skulle det inte vara så svårt att bestäma. . . men du är en underbar vän och det gör att jag får ont i hjärtat av tanken på att bara lämna dig för en skola! det låter inte rimligt!!

jag blir knäpp när jag bara tar det lugnt för det är då sådana här saker kommer upp i mitt huvud, så fort jag är rastlös. . . .


Snälla b-vän du måste hjälpa mig jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till   <333333333


älskar dig det är därför jag inte vet vad jag ska göra :(

  

Ovido - Quiz & Flashcards