ewe95

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ewelina - 5 september 2010 14:50

Igår var det först match mot Eu där vi vann med 12-2, samlingen var klockan 10 i kvicksund. . . precis innan får jag frågan om jag vill åka till södertälje och spela match med damerna i södertälje för de behövde folk.. . jag har ju svårt att säga nej så jag sa ju naturligtvis JA, den matchen förlorade vi med 10-0. . .jag fick spela typ 10 min av hela matchen så det kändes ganska meningslöst att jag följt med. . .jag visste att jag inte skulle få spela mycket men 10 min blev jag väldigt besviken över. . . D:



Idag har jag dömt "knatar" flickor 01, jag dömde första matchen klockan 10 och eftersom jag ska vara där 30 min före så blev det inte sovmorgon idag heller.

andra matchen car klockan 13 så det var lång tid emelan men en annan dommare lånade min klocka så jag var tvungen att stanna kvar. . .

Nu är jag hemma och äntligen är jag varm igen, det var jätte kallt så när jag kom hem blev det en varm dusch<33

  

Av Ewelina - 5 september 2010 14:44

jag skriver här för dig b-vän<333

jag blir knäpp på livet! jag vill dit men jag kommer inte klara av

att leva så länge du inte är i närheten. . jag vet inte vad jag ska göra:(

jag ska söka men jag kommer nog inte enns in på det gymnasiet så jag tror du kan slapna av lite<333

du sa att du ville att jag ska vara lycklig.. . och jag vill detsamma för dig, förstår du då vad svårt det är för mig att välja? det känns som att välja mellan. . .ja inte vet jag men det känns hemskt!!

Men än ska vi inte gråta. . .jag har inte skickat iväg lappen än. . .och de tar bara in typ 5st i hela sverige så chansen är inte så stor. .


Älskar dig<3333

Ovido - Quiz & Flashcards